perjantai 11. heinäkuuta 2014

Säätöä ja laiskuutta aka Melooni+Kt





                                                                 (;_;)



Moikka vaan kaikille! Oon tässä ollut hyvin laiska enkä oo jaksannu kirjottaa .__. stupid me Ja mulla oli sellanen problemos, että lukijat-painikkeeni katosi enkä saa sitä enää takaisin :( , joten nyt te raukat joudute seuraamaan mua google+ kautta... ;_;





MUTTA, arvatkaas mikä postissa tuli vähän aika sitten? No? Arvaakko? Et tietenkään! HERRANJESTAS SIELTÄ TULI SE DDALGI!!!!! :D Ensiks kun avasin paketin olin sillei, Omgsh tää on liian söpö mun käsiin :) Joo, ja sitten neidille tulee myöhemmin Profiilikin ja muutakin jota saan tethtyä. Tekaisin Destinylle uuden kustomin, jonka taas sitten pyyhin maan tasalle seuraavaa miittiä varten. Ja joo, olen nyt pullipsuomen nettisivuilla nimella Senja-Chaan ;)
Mulla ei oo mitään hajua, että mitä pitäis sanoo... ja niin tässä sitten tuleekin tälläinen hyvin lyhyt Kt ja säätöä Flickrin ja IIIIIHANAN bloggerin kannsa <3 Joo, kiitos kun luitte ja oon erittäin laiska ihmiseks.. .___________. meep




                                                              Puhuu
                                                             *tekee*
                                                      painottaa sanaa
                                                            HUUTAA
                                                             Ajattelee


















Kirjotan tähän myöhemmin, koska blogger rupesi vääntämään jotain ripulia :/


Ei kommentteja:

Lähetä kommentti