torstai 17. heinäkuuta 2014

Bloggerin säätöä vol.2 + Destinyn kustomi nwn

Moikkamoi vaan kaikille! Oon tässä nyt tehnyt Destinylle uuden kustomin ja oon siihen tyytyväinen, vaikka mattalakka kakkasi teki jotain valkoisia pilkkuja Destinyn takaraivoon...Because I always test it OFC. Ja sitten Ichigon kaulatappi meni NIKS JA NAKS ja räksistä vaan... T_T WHHYYYY!!????!!!
Ihan oikeesti Obitsu! DX My rage... Nyt sille sitten laitetaan uus hommeli ja tyttö käyttöön! nwn
Ja sain uuden kameran, Canon Eos 1000 D kö? Jaaa, mulla on vielä aaaaaaaika paljon harjottelemista... ehhehe :D. Sen takia kuvia on näin vähän, koska en osannut ottaa hyviä kuvia :>
Mutta jos nyt ehkä haluisitte kattoo nää kuvat? Ja pitäiskö mun vaihtaa blogia ku se lukijat-hommeli katos? Ku emmä saa muuten koskaan lukijoita >.<
 Btw. Ostin tossa muutama päivä sitten Traconiin liput ja en VIRALLISESTI cossaa siellä mitään :D.
Mulla vaan on japanilainen koulupuku ja Pinkki-vaalea peruukki (saa tulla juttelee, en purase XD)
Eli nyt nää kuvat! :3



                                      Joo noi luomet failas ihan simona... ;_;

               Ja sit viä tommonen erittäin gavjaji desuuh Rilakkumakuvaaaa! <3<3<3<3

Arigatoo kaikille <3

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti